15.02.2012

15.02.2012 22:03

 

13.2.2012

Ahoj,

u mě, po nezvykle krátké době jsem tady s aktualizací.

Byla jsem totiž včera na třetím kole závodů DogFriends FITMIN Cup 2012. Ani mrazivé počasí mě neodradilo a tak jsme s Chelsinkou vyrazily. Nevím jestli už na naše běhy má vliv můj rozbor z Kladna, ale dařilo se a měla jsem i radost. Proč to pochybovačné "i"?! 
No proto, že v první zkoušce jsem opět Chelsince málo věřila a zkazila jí náběh do slalomu, který jinak dělá i z naprosto neuvěřitelných úhlů a kvůli téhle odmítačce to bylo 6.místo. Ve zkoušce druhé, Chelsinka běžela jako vítr, bez jediné chybičky, jen se zdržela na áčku a obsadily jsme 2. místo o pouhých 6 desetinek... Sice se říká, kdyby nebylo kdyby... ale kdyby to áčko dala jako v prvním běhu, byla by to výhra. No tak vím na čem na dalším tréninku máknem :-). 
Zkrátka a dobře, byl to super mrazivý den a ta moje holčička v součtu obsadila 3.místo

 


11.2.201

Info z minulých dní:

Začnu závody, které se konaly v Kladně 28. 29.1.2012 pod názvem NONSTOP Jahodová party.
Běhalo se na umělé trávě a musím Chelsinku pochválit jak se s povrchem poprala, soustředila se a ani jí to tolik neklouzalo. Tak jsem jí to chudince zase krásně kazila já, ale díky Elišce, která nám běhy natočila vím, v čem dělám nejzásadnější chybu a na co se zaměřit. 
Co mě nejvíc mrzí je sobotní LA2 zkouška, kterou jsme do předposlední překážky běžely čistě a já svojí zbrklostí Chelsince utekla a byl z toho DIS, který jsem i crying. No, ale radost jsem mohla mít z toho, že jsme se hned prvním během kvalifikovaly do finále.
Výsledky:
SO - LA2 - DIS., Agility - 7.místo, Jumping - 16.místo
NE - LA2 - DIS., Jumping. - 22.místo, Finále - DIS.

No nic, snad si zítra v Ústí nad Labem spravíme chuť.

 

Následující sobotu 4.2.2012 jsme strávily na výstavě "DUO CACIB Mezinárodní výstava Brno", jak už název napovídá v Brně.
Vzala jsem sebou Chelsinku i maminky Wanesku.
Chelsinka se jako obvykle velmi "bavila" a v kruhu si i párkrát zívla smiley, i tak jsme získaly krásnou Výbornou, což jsem ani nečekala, takže velká spokojenost. Posudek v angličtině by ani nebyl takový problém, ale jeho čitelnost je mizerná, co jsem, ale přečetla a vyloudilo mi úsměv na tváři, byla poslední věta: "Lovely drive".heart
Waneska měla ve své třídě Dorostu jen jedu fenku jako konkurenci a získala ocenění Nadějná, popravdě, to mě trochu zklamalo, protože podle toho co paní rozhodčí říkala to bylo jen kvůli tomu, jak je Waneska drobounká. No co se dá dělat.
Já jsem si ten den užila, viděla jsem spoustu krásných pejsků a radost z Chelsinky ocenění byla veliká.

To byla ve zkratce zpráva z posledních dnů a nakonec přidávám dvě fotečky Chelsinky v akci.


 


22.1.2012

Tak se po delší odmlce zase ozývám.

Bylo toho na mě moc, proto ta pauza.

První co mě zaměstnává je nový přírůstek Waneska. Pořádně se snažíme socializovat, protože Waneska nemusí cizí lidi. A další věc, na které pracujeme jsou základní cviky s klikrem. Už nám jde sedni, lehni, vstaň, takže základ bychom měly. Další co se Waneska učí, je "touch" - dotyk čumáčkem ruky, "okolo" a "toč". Zkusím udělat nějaké video, ale neslibuju wink, znám se. 

No a co se týká Chelsinky stále intenzivně trénujeme a jezdíme po závodech. 


15.1.2012 jsme se vydaly na závody do Ústí nad Labem, kde se konal druhý závod DogFriends FITMIN Cup. První zkoušku jsem se krásně DISkly smiley, teda spíš já Chelsu, protože jsem se nějak víc rozmáchla a byla to... jiná skočka, než se měla jít. No nic... Druhá byla mnohem lepší, sice jedna laťka, ale bylo z toho 2.misto s nejrychlejším časem. No s v součtu to bylo krásné 3. místo, za které jsem si odvezly krásné ceny. Už se moc těšíme na další kolo.

A dneska jsme se vrátily z Opsionu 022, který se konal v Hradci Králové.
Z těhle závodů mám rozporuplné pocity laugh. Začaly jsem v sobotu jumpingem, Chelsinka se seznamovala s povrchem v hale a měla shozené 4 laťky  sad, ale vůbec jsem se nezlobila, protože se stejně moc snažila a vzniklo z toho krásné 13. místo. Zkouška byla už lepší, sice s chybami, ale bylo to 5. místo. Tady se musím zmínit o perfektním výsledku naší trenérky Elišky, která s Toníkem zkoušku vyhrála. Agility už bylo o něčem jiném, Chelsinka již seznámená s povrchem běhala moc hezky a ty zóny... to byla krása. Takže 12. místo.

Nedělní agility jsme daly hezky - 8. místo, přeci jen nějaká ta chybka se nám tam vloudila, ale to už bylo vedením,proto že jsem Chelsinku nenavedla úplně optimálně a ona pak shodila. Zkouška byla super, ale prý jsme neměly zónu na áčku, na což mám jiný názor, ale paní rozhodčí to viděla jinak, nevadí, nezlobím se na ní. Chelsinka krásně dala zbytek, super slalom a bylo z toho 4.místo, protože ty laťky nám tam prostě nedržely wink. No a pak přišla Eliška a říká: "Když se nediskneš v jumpingu, můžete být šampioni Opsionu." A to neměla říkat smiley (na někoho se to svést musí). Pekelně jsem se soustředila, Chelsinka mě vnímala, běžela jako bůh.... a pak to přišlo, špatná díra tunelu, halou to zašumělo a já si dala za to mávnutí rukou, tolik jmen, že to sem ani nemůžu napsat. No takže šampioni budeme příště wink. Já vím, že na to se nehraje a ani ceny se za to nedávají, ale Chelsinka je úžasná, krásně vnímavá i na ten povrch si nakonec zvykla. Takže jsem s ní, holčičkou mojí moc spokojená. Jen se panička musí vyběhat, ale to už jsem sem psala mockrát cheeky. Asi na tom něco bude.