Jarní pohár Václava Křimice

15.04.2012 07:59

Včera jsme s naší velkou cvičákovou partou vyrazili na závody do Křimic.

Účast byla velká, Olga se Šantíkem, Franta s Báčkem, Šárka s Flekem, Domča s Mondíkem a moje maličkost s Chelsinkou. 

Začínalo se jumpingem na krásném mokrém povrchu :-), ale na rozeskákání super. Chelsinka mi škrtla o dálku a pak mi chyběl jeden, spíš dva krůčky, abych se jí nemotala a chudinka shodila laťku, takže výsledek 2 chyby.
Zkouška byla krásná, ale jak všichni víme, vůbec to nic neznamená. 1 chyba - 4.místo 
V agi jsme se diskly, protože panička udělala botu. Všechny běhy si natáčím a jejich rozborem se snažím vychytat mouchy. Takže vím kde jsem udělala chybu a jakou. Jen si říkám, jestli místo much nevychytávám nějakého pohádkového draka, protože jednu mouchu vychytám a další dvě objevím. Jenže v pohádkách to vždycky dobře dopadne, tak i já věřím, že se nám nějaký ten běh povede. 

Ještě, že jsme s sebou měli toho Dominika a ten nám zachránil čest, protože se v SA1 umístil na krásném 2.místě!!!

Kdo bude mít chuť může se mrknout na videa.
jumping

zkouška LA2

Moc díky za přečtení a budu ráda i za případné komentáře.

Lucka a Chelsinka