Opsion 023

26.02.2012 23:11

 

Ahoj, právě jsme se vrátily ze závodů v Hradci Králové a to Opsion 023.

Bohužel, dnes nemůžu napsat úspěšně. Je teda pravda, že cesta úspěšná byla, dojely jsme tam i zpátky bez komplikací. To nemůžu říct o závodění.

V sobotu jsme začínaly jumpingem. Chelsinka se seznamovala s povrchem a bylo z toho 22. místo (3 chyby, 2 odmítačky). Následovala zkouška, ve které se mi po „Áčku“ podlomila noha, nestihla jsem doběhnout  tam, kam jsem chtěla a byl z toho DIS. Odpolední agility mi spravilo náladu, protože jsme se umístily na krásném 7. místě v konkurenci 55 psů.

Neděle se dá popsat velmi snadno – „diskotéka“. Všechno bylo moje, vážně mě mrzí, jak to Chelsince kazím. Ranní agility – ošetřovala jsem správnou díru tunelu, až jsem to přeošetřila, LA2 – běh s obojkem – no comment!!!!! Jumping, udělala jsem o krok méně a byla z toho skočka z druhé strany = DIS. To co je na tom nejhorší, že vždy to byly (kromě těch disků) boží běhy.

Tak doufám, že jsme si vybraly smůlu, já se nad sebou zamyslím a bude to jen lepší. 

Těším se na další závody.